loading...
تیک تب | فیلم, ترفدستان, مجله اینترنتی
اولین سایت ایرانی بیمه بیت کوین و همینطور دریافت سود بدون کارمزد


تا ضرر نکردی بیت کوین خودت رو بیمه کن و چند برابرش کن

بیت کوین نداری!!!! 

سرمایه گذار جذب کن و 5% سرمایه رو پاداش بگیر حداقل از هر جذب 50 میلیون تومان


vahid moghadam بازدید : 189 چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

حرفه ای شویم

game

یک گیمر حرفه ای هیچگاه از همان اول حرفه ای نبوده، بلکه با طی کردن مراحلی توانسته به این مقام برسد. گیمر حرفه ای یک فرد خاصی نیست. تنها تفاوتی که نسبت به دیگر گیمر ها دارد، تلاش و پشتکار اوست. او طولانی مدت جلوی مانیتور (یا تلویزیون) می نشیند و خسته نمی شود، چرا که از بازی کردنش لذت می برد. اگر شما هم می خواهید مانند یک حرفه ای از بازی کردنتان لذت کامل را ببرید، سری مطالب “حرفه ای شویم” را دنبال کنید.

ژانرتان را انتخاب کنید

اکشن و شوتر، اسپرت، ادونچر (ماجراجویی)، نقش آفرینی، استراتژیک، از ژانر های اصلی بازی ها به حساب می آیند. بازی های نقش آفرینی اکثرا نیاز به درک بالای زبان انگلیسی دارند، به همین دلیل ممکن است گیج کننده و در نتیجه خسته کننده به نظر برسد. شما باید به علایق و سلایق خود رجوع کنید و بهترین بازی در ژانر مد نظرتان را انتخاب کنید. اگر به دنبال بازی های سوم شخص اکشن با داستانی جذاب هستید، سری بازی های Asssassin’s Creed, The Last of Us, Mafia, Watch Dogs و نظایر آن و اگر به سبک MMORPG علاقه مندید، بازی World of Warcraft را پیشنهاد می کنم.

به ورزش علاقه دارید؟ حتما سری بازی های ورزشی 2K Games و EA Sports مخصوصا Fifa نسخه ی Ignite و NBA 2K و یا حتی برای ماشین سواری Dirt و Gran Turismo را امتحان کنید.
شوتر دوست ها نیز حتما با بازی های Battlefield و Call of Duty آشنا هستند. دیگر بازی هایی همچون Ghost Reacon, Splinter Cell, Crysis و The Line می تواند تجربه ای متفاوت را برایشان به ارمغان آورد.

از بهترین وسایل جانبی استفاده کنید

PC گیمر ها برای برخی از بازی ها (اکثرا بازی های غیر شوتر) از جوی استیک به جای کیبورد و موس استفاده می کنند. استفاده کردن از جوی استیک برای همه بازی ها و یا تنها از کیبورد و موس استفاده کردن یک اشتباه است! بازی های شوتر، خصوصا اول شخص ها، نیاز به عکس العمل با سرعت بالا دارد؛ در نتیجه بهترین گزینه برای این ژانر بازی ها، کیبورد و موس است. قطعا تغییر زاویه دوربین با استفاده از موس، سریع تر و با دقت بیشتر انجام می شود. از طرفی دیگر، در بازی هایی همچون Fifa و یا بازی هایی که شامل رانندگی یا دویدن می شود، کیبورد و موس حرفی برای گفتن نخواهند داشت؛ زیرا برای کنترل بازی نیاز است مقدار سرعت در رانندگی و یا دویدن به حالت آنالوگ تنظیم باشد.

با کلید های دیجیتال شما فقط “بله یا خیر” بودن کاری می فهمانید، اما در آنالوگ به جز “بله یا خیر” گفتن موضوعی، مرحله ی دیگری نیز وجود دارد که اگر در مرحله ی اول جواب شما “بله” باشد، مورد استفاده قرار می گیرد: “چه قدر؟”. این مرحله بالاتر بودن دقت آنالوگ نسبت به دیجیتال را ثابت می کند. در دیجیتال همه چیز یا 0 از یا 1، یا 0% است یا 100%، آنالوگ مقداری است که از 0% شروع می شود تا 100% ادامه دارد.

با سلیقه ی خودتان می توانید از هر نوع جوی استیکی که دوستش دارید استفاده کنید، اما بهترین گزینه، کنترلر کنسول های اکس‌باکس و پلی‎استیشن هستند؛ به دو دلیل:

  1. کنترلر های استاندارد هشت دکمه ای هستند.

  2. همان کنترلر های کنسول ها هستند؛ بنابراین یک تیر دو نشان!

بازی را احساس کنید! کیفیت بالای لوازم جانبی می تواند به بالا بردن لذت بازی تأثیر بگذارد؛ نمایشگر های 1080p، هدفون های استریو می توانند شما را وارد دنیای بازی ها کنند تا خودتان را به جای کارکتر اصلی بازی احساس کنید.

در برنامه‌تان، روزانه وقتی را برای بازی کردن اختصاص دهید

سعی کنید حداقل روزانه یک ساعت از وقتتان را برای بازی کردن کنار بگذارید. تمرین پیاپی از مهم ترین کار ها برای حرفه ای شدن در زمینه ی گیم است. تمرین آنقدر اهمیت دارد که در مقاله ای از مجله ی Forbes، در رابطه با همین موضوع سه مرتبه “تمرین کردن” را در “10 قدم برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ای” تکرار کرده است.

تماشا کنید!

حس بینایی بهترین حس برای یادگیر و دک مسائل به حساب می آید. در شبکه های اشتراک‌گذاری ویدیو مانند یوتیوب، رپتر، توییچ و … فعالیت کنید. گیمر ها معمولا بازی هایشان را ضبط می کنند و در این شبکه ها به اشتراک می گذارند. کانال های رسمی شرکت های بازی سازی نیز برخی اوقات، گلچینی از بهترین صحنه های بازی هایشان قرار می دهند؛ با دقت به نحوه ی پیشبردن بازی توجه کنید (که از چه نوع فن ها و امکاناتی استفاده می کنند). در گام از آنان تقلید کنید، هنگامی که توانستید یاد بگیرید، شیوه‌تان را تغییر دهید، خودتان شوید.

در ارتباط باشید

بعد از تماشا کردن، شما به برقراری ارتباط مستقیم تری با گیمر ها نیازمندید. در گروه های مربوطه در فیسبوک، انجمن ها در گوگل+ عضو شوید. با این حال، فروم ها را در اولویت کارتان قرار دهید، چون:

  1. در فروم ها، دسته بندی ها بهتر سازمان دهی شده‌اند.

  2. قوانین موجود در فروم ها جدی ترند و مدیران آن اغلب بهتر به موضوعات رسیدگی می کنند.

  3. فضای فروم، فضایی بهتر برای شروع ارتباط تازه‌واردان با سایرین خواهد بود.

  4. گیمر ها تجاربشان را بیشتر در فروم ها به اشتراک می گذارند تا در گروه ها یا انجمن های شبکه های اجتماعی.

شما مقدمه ی سری مطالب حرفه ای شویم را مطالعه کردید. در مطالب آینده مسائل گفته شده را برایتان باز خواهم نمود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2795
  • کل نظرات : 603
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 11359
  • آی پی امروز : 383
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 2,716
  • باردید دیروز : 191
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,907
  • بازدید ماه : 4,542
  • بازدید سال : 44,011
  • بازدید کلی : 17,334,677
  • مجموعه فیلم های پرطرفدار

     هری پاتر  جکی چان

     

     x-men  هانگر گیم 


     بتمن  پاگنده

     

     مجموعه بروسلی  مجموعه ارباب حلقه ها

     

     مجموعه لاکپشت های نینجا  مجموعه مرد عنکبوتی

     

     مجموعه مقصد نهایی  مجموعه سریع و خشن

     

     مجموعه avengers  مجموعه B13 


     مجموعه تبدیل شوندگان  مجموعه بی مصرف ها 


     مجموعه مامور انتقال  مجموعه تور


     مجموعه شب در موزه  مجموعه تاکسی


     مجموعه مرد آهنی  مجموعه لورل و هاردی


     مجموعه 007  مجموعه دزدان دریایی کارئیب

     

     مجموعه کاپیتان  مجموعه روح سوار

     

    مجموعه تنها در خانه  مجموعه نابودگر