loading...
تیک تب | فیلم, ترفدستان, مجله اینترنتی
اولین سایت ایرانی بیمه بیت کوین و همینطور دریافت سود بدون کارمزد


تا ضرر نکردی بیت کوین خودت رو بیمه کن و چند برابرش کن

بیت کوین نداری!!!! 

سرمایه گذار جذب کن و 5% سرمایه رو پاداش بگیر حداقل از هر جذب 50 میلیون تومان


vahid moghadam بازدید : 353 شنبه 14 اسفند 1395 نظرات (0)

 

مرگ سلول های شنوایی بر اثر گوش دادن به موسیقی با صدای بلند

music

اگر تا به حال کسی به شما هشدار داده که به صداهای بلند گوش ندهید حتما از این مساله هم مطلع‌اید که سلول‌های پردازش صدا در گوش داخلی ما با برخورد صداهای بلند می‌میرند… و بدتر از همه این که این سلول‌ها بازتولید نمی‌شوند.

vahid moghadam بازدید : 647 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (1)

 

انفجار یک آیفون ۷ در اثر برخورد با زمین

IPhone

اگر خاطرتان باشد چند ماه پیش در مطلب “بررسی دلایل انفجار باتری های لیتیوم-یونی” به تحلیل ساختار باتری های لیتیوم یونی و  بررسی دلایل انفجار آن ها پرداختیم. همانطور که در آن مطلب اشاره شده بود باتری های لیتیوم یونی از ساختار حساسی برخوردار هستند که در اثر هر آسیبی قادرند به سادگی مانند یک بمب ساعتی عمل نمایند. به عنوان مثال این باتری ها ممکن است در اثر ضربه نسبتا شدید دچار انبساط شده و باعث انفجار گوشی شما شوند. دقیقا مشابه حادثه ای که به تازگی برای یکی از اسمارت فون های آیفون رخ داده است.

vahid moghadam بازدید : 482 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)

 

بررسی دلایلی که سبب نارضایتی کارمندان شما می شود

job

کارمندان در محل کار خود اغلب دو رفتار کاملا متفاوت را از خود بروز می دهند دسته ای شاد و پر انرژی و با امید و انگیزه ‏مشغول فعالیت های روزانه خود شده و به تمام اطرافیان خود با قدرت انرژی مثبت تزریق می کنند. در مقابل گروه دوم سرشار ‏از بی حوصلگی و بی انگیزگی هستند و آنقدر از خود انرژی منفی ساتع  می کنند که با عبور از فاصله ۱۰ متری شان هم افسرده ‏می شوید. حتما از خود می پرسید دلیل این همه تفاوت چه می تواند باشد؟ ما به شما خواهیم گفت که چگونه ۲ کارمند با شغل و ‏مسئولیت ها و حقوق یکسان می توانند ۲ برخورد کاملا متفاوت را از خود بروز دهند.‏

vahid moghadam بازدید : 454 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

 

آموزش ساختن محل یا Location فیک در اندروید

Location

اسمارت فون های امروزی قادر به ارائه امکانات بی شماری هستند، که زندگی روزمره افراد را دستخوش تغییرات مطلوب و خوشایند می کند. امکاناتی که کارایی آنها گاهی متعلق به یک موقعیت مکانی و یا جغرافیایی خاص است.

vahid moghadam بازدید : 420 پنجشنبه 20 آبان 1395 نظرات (0)

 

چرا اتمسفر خورشید از سطح آن گرم تر است

اتمسفر

خورشید همیشه بخش جذابی از دنیایی بوده که در کنار ما است و همیشه به وجودمان کمک می کند. وقتی برای اولین بار مطالبی در مورد زبانه های خورشیدی خواندم واقعا از وجود چنین جسمی هم ترسیدم هم لذت بردم اما مشاهدات بعدی محققان هیبت این جسم را افزایش داده است. اما دانشمندان محقق بر روی خورشید یک مشکل دارند: آن ها هرگز نتوانستند بفهمند که چرا اتمسفر خورشید از سطح آن گرم تر است.

vahid moghadam بازدید : 478 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

 

چگونه تصاویر اینستاگرام را در اندازه واقعی مشاهده کنیم

Instagram

همانطور که می دانید هم اکنون امکان مشاهده تصاویر اینستاگرام در اندازه واقعی وجود ندارد و شما تنها می توانید در محدوده ای که این شبکه در اختیارتان قرار داده عکس ها را مشاهده کنید. اما ابزارهای کمکی اینستاگرام راه را برای شما باز گذاشته اند تا در چنین شرایطی بتوانید، به هدف خود برسید.

vahid moghadam بازدید : 489 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

 

ضرورت کنترل ضربان قلب با گوشی هوشمند

control

این روزها شاهد افرایش تولید ابزارهای دیجیتال از جمله مچ‌بند‌های سلامتی یا طراحی اپلیکیشن‌های تلفن‌هوشمند به‌منظور تجزیه‌ و تحلیل آزمایشات تشخیصی برای کمک به متخصصان قلب و عروق هستیم. این ابزارها و اپلیکیشن‌ها ادعای سنگین نظارت دقیق روی قلب کاربران را یدک می‌کشند. اما فعالیت این ابزارها واقعا فایده‌ای برای قلب کاربران دارد؟ فعلا نمی‌توان پاسخ دقیقی به این سوال داد و شاید “بستگی دارد“ بهترین جواب این سوال باشد.

vahid moghadam بازدید : 473 چهارشنبه 12 آبان 1395 نظرات (0)

 

راهنمای خرید بهترین کتاب خوان یا Ebook Reader

Ebook Reader

در صورتی که به هر دلیل قصد خرید یک کتاب خوان را دارید باید بدانید که تعداد انتخاب های شما بسیار محدود خواهد بود زیرا اصلی ترین کمپانی های سازنده کتاب خوان در جهان  «آمازون»، B&N و «کوبو» هستند. اما در این میان تنها کمپانی ای که می توان محصولات آن را در بازار ایران یافت کمپانی آمازون است. البته محصولات یک کمپانی کم طرفدار دیگر نیز به نام انرژی سیستم در بازار ایران یافت می شود.

vahid moghadam بازدید : 502 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

 

اگر رمز Wi -Fi را فراموش کردیم چه کار کنیم

Wi -Fi

در صورتی که قبلاً به یک وای فای وصل شده باشید معمولاً لپتاپ شما رمز آن را به یاد می‌آورد، اما اگر این رمز ذخیره نشده باشد، همیشه از خود روتر می‌توانید این رمز را به دست آورده یا اصلاً همه چیز را ریست کرده و رمز جدیدی تعریف کنید.

vahid moghadam بازدید : 417 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

 

چگونه یک فایل PDF را ویرایش کنیم

PDF

یکی از دلایلی که افراد برای یکدیگر فایل PDF می‌فرستند این است که ظاهر فایل آن‌ها دقیقاً به همان صورتی خواهد بود که می‌خواهند. یعنی قالب بندی‌ها، فونت، اندازه و همه چیز در همه‌ی دستگاه‌ها یکی است. اما اگر گیرنده بخواهد فایل را تغییر بدهد انجام این ویرایش بی‌اندازه مشکل خواهد بود.

vahid moghadam بازدید : 417 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

 

روش هایی برای افزایش شهرت و اعتبار کاری در میان رقبا

reputation

آیا تا کنون برایتان پیش آمده که حس کنید اطرافیان و همکارانتان در مورد شما یک برداشت و حس اشتباه دارند؟ به عنوان مثال شما را فردی متکبر و یا خود رای بدانند؟ این مشکل ممکن است زمانی به وجود آید که دیگران از شما شناخت کافی ندارند و  به  عنوان مثال شما در یک پروژه بیش از حد از کارتان و عملکرد مطلوب خود جانب داری نموده باشید. در این حالت چه باید کرد؟ چگونه می خواهید دید و تفکر آنها نسبت به خود را تغییر دهید؟ آیا در این حالت لازم  است به طور مستقیم بر روی شهرت خود متمرکز شوید و یا انرژی خود را صرف تغییر روش و عملکرد خود کنید؟

vahid moghadam بازدید : 253 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

 

تغییرات عجیب بخش خارجی منظومه شمسی همچنان ادامه دارد

منظومه شمسی

چندین شی دیده جدید در حومه ی منظومه شمسی یافت شده اند که دال بر این مسئله دارند که چیز های عجیبی در نزدیکی مان در حال کشف شدن است. در حالی که برخی از دانشمندان بر این عقیده هستند که شئ های فضایی جدید که کشف شده اند مدرکی بر وجود سیاره فرضی نهم (البته این سیاره هنوز کشف نشده است ولی نام SuperEarth بر آن نهاده شده و گمان می رود در حومه منظومه شمسی وجود دارد) هستند اما همه این باور را قبول ندارند.

vahid moghadam بازدید : 296 جمعه 07 آبان 1395 نظرات (0)

 

نسخه سه بُعدی Paint معرفی شد

Paint

از ساعت پنج و سی دقیقه عصر امروز، شاهد برگزاری رویداد معرفی محصولات جدید مایکروسافت هستیم. هر چند چندی پیش، ویندوز ۱۰ رونمایی و معرفی شد اما در این کنفرانس مایکروسافت قصد دارد محصولات مهمی را معرفی کند که کاربران ویندوز سال هاست با آن آشنایی دارند.

vahid moghadam بازدید : 193 جمعه 07 آبان 1395 نظرات (0)

 

رویداد های آسمان در دهه پایانی ماه اکتوبر ۲۰۱۶

sky

بیشتر افرادی که به رویدادهای آسمانی علاقه دارند و آن  ها را در تصمیم های خود دخیل می کنند، به ریز جزییات رخدادهای آسمان دقت دارند. اختر شناسان راهی باز کرده اند تا مردم بتوانند به راحتی بفهمند که در آن بالا یعنی آسمان چه خبر است. اگر ادوات رصد کردن آسمان در دست دارید، گاهی می توانید شاهد رویدادهایی باشید که اجرام آسمانی را در تقابل هم قرار می دهند و با دیدن این صحنه ها حسابی لذت ببرید.

vahid moghadam بازدید : 274 سه شنبه 04 آبان 1395 نظرات (0)

 

چگونه از تمام امکانات دوربین آیفون استفاده کنیم

iPhone

بدون شک گوشی های آیفون دارای تنظیمات بسیار زیاد و پیچیده ای هستند که شاید کار کردن با آن ها برای کسانی که تازه با IOS آشنا شده اند کمی سخت باشد. دوربین آیفون نیز شامل همین قائده می شود و اپل تنظیمات بسیاری را برای عکاسی در اختیار شما قرار خواهد داد. قطعا کسی که نحوه کارکرد این تنظیمات را به خوبی بداند می تواند تصاویری با کیفیت بالا به ثبت برساند. 

vahid moghadam بازدید : 224 سه شنبه 04 آبان 1395 نظرات (0)

 

چگونه پیکسل لانچر را دانلود و نصب نماییم

launcher

به تازگی گوگل دو گوشی هوشمند جدید به نام گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL معرفی و روانه بازار کرده است. این گوشی ها بر خلاف مدل های قدیمی تر خود یعنی نکسوس، به سیستم عامل منحصر بفرد اندروید ۷ مجهز شده اند. گوگل در حالی این دو گوشی را به اندروید ۷ مجهز کرده که قصد دارد تا حداکثر کارایی را برای این دو به ارمغان بیآورد. یکی از قابلیت های جدید این گوشی ها Pixel Launcher می باشد که قصد داریم تا به طور خاص در این مقاله به آن بپردازیم و آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

vahid moghadam بازدید : 313 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

۱۰ عمل موثر برای تقویت شبکه Wi-Fi

 Wi-Fi

دیگر زمان آن رسیده که بدون هیچ غرضی اقرار کنیم که شبکه و مودم های وای فای با زندگی ما اجین شده اند و برخی مواقع زندگی بدون آن ها واقع مشکل است. هر جا را که نگاه کنید یک مودم وای فای می بینیم. در دنیای امروزی وقتی به خانه، سرکار، بیمارستان، کتابخانه و … نگاه می کنیم حداقل یک مودم وای فای مشاهده می کنیم. این نشان دهنده آن است که این شبکه از اهمیت بسیاری برای ما برخوردار است. اما گاهی اوقات همین شبکه دچار مشکل می شود و به طبع ما را نیز درگیر مشکل خود می کند. افت سرعت و ضعف سیگنال نمونه ای از این دست مشکلات است که می توان آن ها را به راحتی برطرف نمود. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ۱۰ راهی که می تواند امواج وای فای را تقویت کند بپردازیم.

vahid moghadam بازدید : 246 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 

چگونه در رشته های مختلف صاحب تخصص و مهارت شویم

expertise

دلایل بی شماری وجود دارند که ممکن است ما را ترقیب به یادگیری یک مهارت جدید نمایند. به عنوان مثال این که از درآمد خود راضی نیستید و با مشاهده افرادی با یک تخصص خاص که درآمد فوق العاده ای دارند تصمیم به یادگیری آن می گیرید و یا هر موضوع دیگری! اما سوال اصلی اینجاست که چگونه بتوانیم این تخصص جدید را در کمترین زمان ممکن فراگیریم و چگونه بهترین بهره را از زمان خود بگیریم. 

تعداد صفحات : 70

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2795
  • کل نظرات : 603
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 11359
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 2,577
  • بازدید سال : 32,241
  • بازدید کلی : 17,322,907
  • مجموعه فیلم های پرطرفدار

     هری پاتر  جکی چان

     

     x-men  هانگر گیم 


     بتمن  پاگنده

     

     مجموعه بروسلی  مجموعه ارباب حلقه ها

     

     مجموعه لاکپشت های نینجا  مجموعه مرد عنکبوتی

     

     مجموعه مقصد نهایی  مجموعه سریع و خشن

     

     مجموعه avengers  مجموعه B13 


     مجموعه تبدیل شوندگان  مجموعه بی مصرف ها 


     مجموعه مامور انتقال  مجموعه تور


     مجموعه شب در موزه  مجموعه تاکسی


     مجموعه مرد آهنی  مجموعه لورل و هاردی


     مجموعه 007  مجموعه دزدان دریایی کارئیب

     

     مجموعه کاپیتان  مجموعه روح سوار

     

    مجموعه تنها در خانه  مجموعه نابودگر